Prijsuitreiking Brandweermuseum door de burgemeester

Zaterdagmiddag 2 december was er de prijsuitreiking van de kleurplatenwedstrijd Brandweermuseum van de Winter-Fair 2023, in het koetshuis van kasteel de Oosterhof. Burgemeester van Houdt heeft de prijzen uitgereikt samen met Ineke Kleinjan, zij had met Nieke Rietman de kleurplaten gejureerd.

Er waren 12 prijzen te verdelen in drie leeftijdsgroepen en één hoofdprijs. De (groot)ouders waren er samen met hun (klein)kinderen om de gewonnen prijzen in ontvangst te nemen. Onder het genot van een kopje koffie of thee of een glaasje fris.

7-10 jaar: 2 x 3e prijs Lennart v/d Kieft en Elisabeth Smalbruge. De 2e prijs Hannach Smalbrugge, en de 1e prijs Rhóde Wessels.

5 -6 jaar: 2 x 3e prijs Luuk Harbers en Maarten v/d Kieft, 2e prijs Milam Rietman en de 1e prijs Jenneke Smalbrugge.

2-4 jaar: 2 x 3e prijs Lauren Schapink en Linde Rietman, de 2e prijs Julia Harbers, de 1e prijs Sarai Smalbrugge.

De hoofdprijs is gewonnen door Rhóde Wessels. (zie foto)

Als dank kreeg ook de burgemeester een passend cadeau overhandigd van het brandweermuseum. Het was een gezellige middag en voor herhaling vatbaar.

DE WEEK VAN RIJSSEN
14 dec 2023