Brandweerdagen 27 juli en 24 augustus

Vandaag kan je je verkleden als brandweerman/vrouw, spuiten met water en nog heel veel meer tijdens de Zomermuseumdagen bij de Oosterhof.

Bij de Rijssense Musea zijn ook dit jaar weer in de zomervakantie diverse activiteiten. Onder de titel Zomermuseumdagen kun je op een van de zes woensdagen in de vakantie een aangename dag besteden bij het Rijssens Museum en het Internationaal Brandweermuseum.

Thema: Brandweerdag

Er speelt een brandweerfilm in de koffiehoek en in het Brandweermuseum, je kan een ritje maken met een echte brandweerauto of virtueel een brand blussen. Een keur aan vermaak en voor de echte onderzoekers is er een speurtocht door het Brandweermuseum met als beloning een presentje.

Het springkussen en het fotobord maken het feest compleet en zo ben je dus verzekerd van een dag vol avontuur

Toerisme Rijssen-Holten